AATozarr ya e nabıza düşmesini bekliyorum canım sonucun düşmesini bi düşemedi iki saattir kendi doktoruma atacaktım sonucu 🤦🏻♀️ Acildeki doktora sordum çok mu hocam diye eh dedi anlamadım ki bişey hiçte fitil kullanmadım tırsıyorum pazartesiyi beklesem diyorum içim içimi yiyo ya🤦🏻♀️