Edizim06 Arkadaşlar 17 haftalık hamıleyım genel de hep sol tarafıma yatmaya özen gösteriyorum Ağrı’dan yatamıyorum suan yaşayan oldu mu hıc
Musel Edizim06 aynı şeyi yaşıyorum 22 haftalığım bugün detaylı ultrasonda farkettim meğersem bebek ayaklarıyla kburgamı tekmeliyomuş😅😅😅😅
Serap0733 Edizim06 ben sol da yatamıyorm doktora dedim sağ da yat dedi:/ sol tarafta nefesim kesiliyor kalbim sıkışıyor
Beyzanarinnn Bende 17.haftadayım bu hafta aynı konuyu doktorumla konuştum , omurga şekil değiştirdiği için normal olduğunu söyledi 🥺
Edizim06 Beyzanarinnn karnımın uzerıne yatmayım sağ sol dedıkce kemık agrılarım başladı sen de de var mı o sorun