Merhabalar 😊 ben İstanbul dan Adana’ya doğum yapmak için geldim 35. Haftamdayım şehir hastanesinde doğum yapan memnun kalan var mı ? Ben normal doğum düşünüyorum bu arada doğuma ebeler mi yoksa dr lar mı giriyor tecrübesi olanlar cvp yazarsa çok sevinirim 🙏🏻