dilaradd merhaba benimde hamileliğimin son ayı sol bacağım kitlendi sanki topallayarak yürüyordum. Ve aşırı agriyordu. Doğum yaptım geçer dedim ama maalesef 2 hafta olmasına rağmen geçmedi. Fizik tedavi doktoruna gittim MR çekildi iki kalçamda da kemik ılığı ödemi olmus. Sol bacak baya ilerlemiş tabi koltuk değnekleri verdi. MR raporum
cikinca yine kesin yanınca tedavi icin konuşacağız doktorumla.
agri kalçamdan başlıyor ve dizimin arkasına kdar
iniyor, bacağım tutuk durum böyleyse hiç gecikmeden fizik tedavi doktoruna görünün