Serap0733 evet çat kemiği diyolar sanırım baya agrısı oluyo benimde 29-30 da başladı yanlış hatırlamıyosam o zamanlar daha hafifti ama simdi biraz daha baskın agrıyo suan 38+6 dayım. Bugünde benim sağ bacagım romatizma agrısı gibi agrıyo sızlıyo resmen ,arada birde sancı giriyo. Geçenlerdede sol bacagım böyleydi hiç hoşlanmıyorum bu durumdan geçmiyoda bi türlü :( pazartesi muaynem var çatı muayneside olucam bakalım açılma vs de varmı.