Kızlar 36+4 günlüğüz, bugün itibari ile iç karnım sanki yürütülüyor gibi canım acıdı, 2 kere yaşadım 2. Hatta resmen Karnım yırtılmış Gibi hissettim,,, ve bugün artık ne zaman olduğunda bilemiyorum ama, 2 adet çatlak keşfettim karnımda .... iç karnın yırtılıyor dedi annem,,, yaşayan var mı ??