Mervebenzer İyi akşamlar fikrinizi almak istedim catlak için iyi deniyor tüylenme yapar mı sizce saç içinde önerildigi için kafam karıştı
Gg01 Mervebenzer ben 25+6 dayım ve neredeyse 12 haftadan beridir kullanıyorum henüz hic catlagım yok ancak malesef gobek bölgesi inanılmaz tüylendi... dogum sonrası lazere devam edecegim icin sorun etmiyorum simdilik en dogal icerik bu cünkü
Haticemre21 Mervebenzer bende ilk aylardan beri kullanıyorum 33. Haftam suan catlağim yok simdilik. Tüylenme konusuda evet öyle diyenler var ama bende aşırı bi tuylenme olduğunu düşünmüyorum esmer olduğum halde onlarda dogumdan snra dökülür zaten 🤗
198723 Mervebenzer Ben hindistan ve badem yagi kullanıyorum çatlak yok ama tüylenme oldu neyseki sariyim
BeybininAnasi Gg01 bende de göbekte tüylenme yaptı ama aşırı değil. Bir de ben ona bağlamadım, göbekte tüylenme normal zaten hamilelikte. Ama güzel nemlendiriyor tavsiye ederim 👍🏻
Edaebrar Gg01 merhaba canım bende 6 ay kullandım ama son ay Oyle bir catladıkı gobegım hıcbır faydasını gormedım sadece cok tuylendı kaldı Oyle 😑
crnzrdn Bende kullanmayı düşünüyorum sizlerin kulladığı özellikle bu dediğiniz marka var mı yoksa hepsi aynı özellikte midir
Mervebenzer evet bende korktum ondan acıkcası ben bi krem kullandım benimde karın arttı kremle bile bende lazer dedimmm hiç olmadı kaşınmaya nasılll peki@Gg01#7338481
Gg01 Mervebenzer bende kasinti cok az oldu o da 5. Ay civari sonra olmadi yalniz konusu acilmisken biooil yagi kullandin urtiker oldum dermatolog a gittim kestirdi onu ve gecti o sira cok kasinmisti bide. Bio oil her cilde uygun degil sanirim bu yuzden tekrar hi distan cevizine donus yaptimm
Haticemre21 Mervebenzer evet bende hormonlara bagladm normaldir yani. Baziları da doktorun bakarke sürdüğü jel de tuylenme yapuyor diye duydm o yuzden hic birakmadm yaği kullanmayı memnunum da insallah catlamam 🙏🤗
Gg01 Edaebrar son ay mı oluyor dıyorsunuz olacaksa da catlaklar yapmayın🙈 umarım bende tüylendigimle kalmam🙈 ben is yernde flan kurudugumu farkedince arada johnsons baby vazelin de sürüyorum hep nemli geziyorum catlak olmasın diye olursa da bebisimizden hatıra olur nr diyelim🤗