İyi akşamlar. Bu gün baya temizlik yapdım. Afedersiz. Yumurta akı gibi geldi amma cok diyil az mikdarda. Normalde hiç olmaz...yumurtlama günümde adetimden 17 gün sonra olmuşdu rengsiz su ve yumurta akı...sonra hiç olmaz fakat ilk dafa bu ay adetimin 27 ci günü geldi...sizce ne ola bilir? Normal mi??