RmeysaAkba Merhaba ben geçen hafta son adet tarihi hesabıyla 7 hastalıkken doktora gittim doktor ultrasonda bebeği göremedi ultrasonda 5+5 görünüyor dedi böyle birşey yaşatan varmı neden oluyo şuan 6+4 günlük tekrar ne zaman gitsem görünür ultrasonda
Ceyduygu RmeysaAkba Canım gec döllenme olabilir benimde basta öyle oldu ama sonra çok şükür haftasına yetisti hatta suan 4 gün falan önde 😊 panik yapma ben 6+3te falan kalp atışını duymustum sizde duyarsınız insallah isterseniz biraz daha bekleyin
RmeysaAkba Ceyduygu bi kaç gün daha sabretmezsem iyi olcak galiba tekrar aynı şeyi yaşamak istemiyorum😢