Kizlar merhaba doktorum bana asiri enfeksiyondan igne fitil toz verdi .7 igne 12 fitil hepsini yptim fitilim 2 tane falan kaldi .ben enfeksiyin belirtilerini yasamiyordum.ama simdi tam tersi sanki bana ters etki etti verdikleri kasiklarim agriyor vajinamda zonkluyor .bebegimde kasiklarda atiyor .neden boyle oldu anlamadim .