Arkadaşlar doktorum 2li testi yaptırdı çok şükür iyi ama ben 4lüyü de yaptırmak istiyordum o da önemliymiş fakat 20 haftada yapılıyormuş sanırım ben 24 oldum bana herhangi bir bilgi vermedi istemedi sormadı çok kızgınım detaylı ultrason yaptım geçen hafta fakat 4lü test kaldı siz ne zaman yaptırdınız yaptırmayan var mı??? Ya da bi çaresi varmı???