Herkese merhaba😊 burada sürekli doğum hikayelerini okurdum ve kendiminkini yazmak için sabırsızlanıyordum. Gelelim hikayemize 😊 Hamileliğmde suyum en üst seviyede idi. 35. Haftama kadar çok iyiydim ama sonradan belimde ağrı vardı ve beni kitliyordu yürüyemez hale gelmiştim . 36+1 de kontrole gittiğimde doktorum bir haftaya bugün alacağım suyunun fazlalığından dolayı bebek kanala giremiyor normal doğum olmaz boşuna bekleme kilosu gelişimi herşeyi gayet iyi dedi. Tabi ben şok . aklımda olan bütün sorular çıktı bianda. Hemen çıktım eşimi aradım o da şok 😃 nasıl ya nasıl olcak falan filan derken zaman bize geçmiyo geceleri uyuyamıyoruz o bir hafta bize bir ay gibi geçti. Hemen hazırlıkları tamamladık evimi kendimi temizledim ve artık o gün gelmişti .eşim kendi annem kayınvalidem ve kayınpederim sabah çıktık ve gittik . ben zaten bi sersem gibiyim şoktan çıkamıyorum korkuyorum ama biam önce görmek de istiyorum . serum taktılar ve hadi gidiyoruz dediler . eşimin yanımda olmasını çok istedim ama doktorum izin vermedi çok sinir oldum 😣 belimden iğne yaptılar ve hiç canım acımadı . serum daha çok acımıştı. Sonra doktorm geldi ve başladılar . 10.30 da bebeğim doğdu. Pek kendimde değildim. Ameliyat biiti beni odaya götürdüler. Ve hemen oğlumu emzirdim . eşim bana hayran hayran bakıyordu çok mutluydu. Çok ağrım vardı ağlıyordum ağrı kesici yaptılar ama yok . ve bunu yazmak istemezdim ama bana öyle bişi yaptılar ki bir daha çocuk düşünemez hale geldi. Birde Ben griptim çok fazla hırıltım vardı nefes almakta zorlanıyordum zaten neyse hemşire geldi ve var gücüyle karnıma bastırdı böyle bi acı yok bağıra bağıra nefes de alamıyorum yalvarıyordum yaomayın diye hiö dinlemedi beni ben dedikçe daha fazla bastırdı o bastırdıkça kanım şırıl şırıl akıyordu. Saatlerce ağladım tam susuyorum hemşire gelip tekrar yapcam dedi ve yaptı ve ben yine iptal çok bağıramıyorum hem dikişlerim acıyo hem gribim sesim çıkmıyo. Ve gitti ve sonra bi daha geld toplamda 4 kere yaptlar. Allahım ömrümden ömür gitti. Nyse akşama kalltım yürüdüm çok zordu. Bugün 4. Günüm hala zorlanıyorum iyileşemedim çünkü gribim geçmedi ve öksürüyorum dikişlerim çok acıyo. Bebeğimi emziriyorum. İnşallah bu günler de geçecek . doğumdan sonra 3 gün sadece sıvı beslendim. Ve hala hastayım 3.240 gram 48 cm doğdu sorularınjz varsa yanıtlayım işte böyle hanımlar görüşmek üzere herkese hayırlı doğumlar 😅