nefesimsiniz Hayriyeee eeeeeeeeeen iyi en kullanışlı bebek arabalarından heleki alroad serisi. gözüm kapalı güvenip alabilirsin canım.
Hayriyeee nefesimsiniz sen onu mu aldın peki bende onu almak istiyorum ama pişman olur muyum kullanışlı rahat mı diye biraz tereddüttteyim
nefesimsiniz Hayriyeee görümcem, kuzenim, arkadaşım onu aldılar. benim 2. gebeliğim, 3 sene öncesinde soobeden almıştım. ama şuanki aklım olsa onu alırdım. kullanış açısından gerçekten çok iyi
Hayriyeee Sirin96 geçen bir avm de bir bayanda gördüm bu modeli dayanamadım sordum memnun musunuz diye 🙈 çok memnunum dedi ama alırsanız aldroad 2 çıktı onu alın dedi farklı arabanın içindeki o yastık gibi olan şey çok daha pofidikmiş bebek için daha konforlu aralarında fiyat olarak çok bi fark yok 50-100 tl dedi sadece. Bende gidip mağazasında dikkat ettim gerçekten öyle. Sizinlede bunu paylaşayım dedim ☺️
Hayriyeee nurellaam yok hayır aldroad almış çok memnun ama alırsan aldroad 2 çıktı onu al bebek yastığı çok pofidik benim zamanımda 2 olan yoktu dedi ☺️ Ama çok memnunmuş