Songulaltundilek 2cm açılmam var nişanım da geldi eve gönderdiler sancıların sıklaşınca gel dedi doktor çok heycanlıyım telaşlıyım tecrübeli annelerden bilgi bekliyorum sevgiler ❤️🥰
Fatos0277 Songulaltundilek sağlıkla al kucağına inş sıcak suda oturursan eğer açılman daha çabuk olur
Maviiii48 Songulaltundilek nişanım geleli 5 gün oldu yarın 6 olucak 2.5 3 cm açılmam var hala bekliyorum:/ ne sancı var ne birşey 38+1
Hamileanne Songulaltundilek kronometreyi açın sancı başlayınca dkka tutun beş dk ise doka gidin üstüyse bekleyin 5 dk dört sntim civarı 2 dk yedi cm bir dk felanda doğum vakti demektir
Erdemli5308 Maviiii48 benimde ayni ama ara ara kasik agrim vuruyor ayaga kalkinca baski hissdyrm bekliyrm
Songulaltundilek Maviiii48 nişan gelmesi kaç gün devam ediyor dünden beri geliyor ama açılma çoğalıyor olabilir mi acaba ?
Maviiii48 Erdemli5308 o bende de var karnım sertleşio yumuşuo özellikle ayağa kalktığım da ağrı da oluyor ama drlar malesef bunu göz önün de tutmuyor düzenli olmadığı sürece sıklaşmadığı sürece gelme demeye getirdi ebe :)
Ynmb Songulaltundilek Allah yardımcınız olsun kolay doğumun olur inşallah tez vakitte sağlıkla kucağınıza almak nasip etsin rabbim
Erdemli5308 Maviiii48 karninda afedersin ama bi boyle bosaltma istegi varmi benim oyle bugun bi lavobaya gitsemde bosaltsam icimi istedgim var ama olmuyor
Gulcinkaya Songulaltundilek valla burdan edindiğim deneyimler merdiven çık in . Squat yap. Pilates topun var ise zıpla . Eşin masaj yapsın . Sıcak suda otur . Rabbim yardımcın olsun sağlıkla kavuştursun inşallah darısı başımıza 🥰🙏
Songulaltundilek Allah razı olsun hepinizden inşallah Allah bekleyen tüm annelerin yardımcısı olsun sıcak suya oturmak squat yapmak merdiven çıkmak iyi fikir 😘 çok teşekkürler
Maviiii48 Erdemli5308 bende öyle bir şey yok ama sanki üşütmüşüm de karnım ağrıyor gibi his oluyor benim ilk gebelik salı kontrol var bakalım ne diyecekler rabbim gerçi hepsinin doğacağı günü saati belirlemiştir ama insan heyecanla bekliyor ☺️ufacık ağrı da umutlanıyor gibi oluyorum ama yok gelmiyor 😀
Songulaltundilek Turkan123 38+3 canım kanlı akıntım geldiği için gittim hastaneye açılmam olduğunu anlayamadım sancım da yoktu ama hastaneden çıktığımdan beri ufak ufak sancım oluyo
Sevim_13 Songulaltundilek canım heyecan yapma ve gerçekten sancıların cok sıklaşmadan yada suyun gelmeden gitme duşa gir devamlı ılık suya acılman hızlansın imkanın varsa sıcak suda otur squat yap merdiven in cık kolay doğumların olsun inşallah
Turkan123 Songulaltundilek bende 37+4 haftaligim inşallah benim de açılmam vardır hastaneye gidicem yarın merak ediyorum açılmam falan var mı diye