Gebelikte kullanmak zorunda kaldım ben. Başka arkadaşlar da kullanmışlar mecbur kalınca. Doktorum sorun olmaz dedi. Augmentin di 1000 lik. Sanırım penisilin grubu olanlar güvenli kategoride. Zaten gebelik kesinleşmeden yapılan şeyler bebeğe zararlı değil diye biliyorum. Canınızı sıkmayın hiç. Sağlıkla gelsin bebişler.