Duyguaydin81 9 haftalık hamileyim tatlı hiç birşey istemiyor canım hep ekşi istiyor ama ben zaten ekşiyi çok severrdim öylede bişey var 😂 herkes erkek olucak diyor ama bazılarıda ekşi yiyorsan kız olabilir diyorlar sizcee
Demetdemircioglu Duyguaydin81 ogluma hamileyken deli gibi tursu yerdim tatlidan sogumustum 🤣 kizima hamileyim tursu dusundukce midem bulaniyo tatlilar iyiki varlar🤭
Mrcmk77 Duyguaydin81 bende ilk üç ay hep ekşi ve tuzlu yedim bildiğin limonları kemiriyodum hatta ilk aşerdiğim sabahın altısında salatalık turşusuydu :) vee sonuç kızım olucak :)
aysglckr bende hep turşu yedim hemde kavanoz kavanoz her saat yedim, 3 ay sonra geçti cinsiyetini öğrendik ki erkek şuan 24 haftalık ve hep tatlı şeyler istiyo canım özellikle yemeklerden sonra ☺️
Duyguaydin81 Demetdemircioglu demekki herkeste farkediyor ya ne biliyim eskiler ekşi yersen kız tatlı yersen erkek olur derler ya 😂
rumeyssa benim oğlum olacak hamileliğimn başından beri hiç 30 haftalığım hiç tatlı bişi yemedim hep tuzlu ve ekşi
Gggulbahar123 Duyguaydin81 canim mesela benim ilk hamileligimde canim acayıp salatalik turşusu cekiyor du kızım oldu suan hamileyim 16 haftlaik hamile oldugumu bilmeden once canım hep tatlı çekiyordu ordan hamilelik testi tutum suan ogluma hamileyim😍 Allah herkesr kız ve erkek oglan tatirsin hayırlı evlatlar nasip etsin
Gggulbahar123 Duyguaydin81 canim mesela benim ilk hamileligimde canim acayıp salatalik turşusu cekiyor du kızım oldu suan hamileyim 16 haftlaik hamile oldugumu bilmeden once canım hep tatlı çekiyordu ordan hamilelik testi tutum suan ogluma hamileyim😍 Allah herkesr kız ve erkek oglan tatirsin hayırlı evlatlar nasip etsin
purplemoon Duyguaydin81 benim hep eksi isterdi suan kiz cinsiyetimiz ama bence ilgisi yoktur tesaduf dyelim 😀