Deletedmom47 haftam bitti 14 den gun aldim son iki gundur siskinlik ve nefes alirken bunaldigimi hissediyorum. Karnim buyuyor, kasiklarimda ve tam ortalara dogru kramp gbi igne batmalari gbi acilar hissediyorum. Bu rahim buyudugu icin mi ? Bir arkadasima sordum dusuk flan diyor morellerim bozuldu 😩 doktorum 12 sinde daha
Sonay Deletedmom47 o arkadaşına benden selam söyle CNm 😂 Moralini bozma agrıların normal daha ne agrıların olcak kanaman olmadığı sürece bişey olmaz bebeğin yavaş yavaş büyüdüğü haftalardasın gerilme agrı kramp olması normal ya ben napam ne agrılar. Çekiyorum bi bilsen o zaman bende doğuruyorum hey allam cahilce konuşmuş arkadaşın üzülme doktoruna sor tahlil yapar büyük bi ihtimal 😊
anneyimmbeennn Deletedmom47 o arkadaş hangi kafadan kiii 😞 bebiş büyüyor o yüzden ağrılarn canim benim korkma 🙏
SevDin Deletedmom47 bunlar gayet normal sancılar hiç korkmayın her ay düzenli doktor kontrolleriniz vardır zaten doktorunuz gereken herşeyi söyler lütfen insanların sözlerine takılıp hamileliğinizi riske atmayın keyfini çıkarın bu güzel anların sancılar bile başka heyecan insan her hafta bakın ay demiyorum herhafta başka bir şey yaşıyor bu bir mucize
Melikee Ben de 14e yeni girdim kasığımda batma oluyor karnım birden şişti gibime geliyor normaldir doktoruma sorduğumda kanama olmadığı sürece normal her hamilelikte olabilecek şeyler demişti moral bozmamak lazım 😇