37 haftalığım ve yürüyüşü yatmışım vücudum tamamen değişti çok ağır geliyo karnım ilk bebeğim ve sanki doğduktan sonrada böyle devam etcekmiş gibi sanki bu süreç 9 ay değilde 23 yıldır böyleydi gibi geliyo. Normal hareket etmeyi felan unuttum sizdede öyle mi