Mervehatun canim ben doktoruma bu soruyu sormustum. Cevabi " kendini bu zararli bunu yiyemem diye sartlandirma. Belli basli seylerin yenilmesi sakincali zaten Biseyi cok canim istiyosa az miktarda nefsini koreltecek kadar ye" gibi biseydi. Ama tabi ben ne yaptim bir koca tencere yedim sonra hep su ictim egzersiz yaptim icimi rahatlatmak icin😂