Mervehatun Adel001 zararın ne kadar cok oldugunu bılmıyorum ama kendınız ve bebegınızın saglıgı ıcın doktorlar hamılelere yasaklıyor o yuzden
Misssimsek Adel001 fazla tuz ödem yapar tansiyon sorununa yol acar özellikle gebelikte daha cok dikkat edilmesi gerekir. Ve zaten yağın fazlası her zaman zararlı birşey 👍
Ozlemio Gulanelis son haftalarda yogun kilo alimi oluyor ya benim gozum korktu o yuzden yememeye calisyorum bende 25. Haftadayim 8 kg aldim
RuzgarsMommy Sakız çiğnemek oruç bozar mi hocam sorularina benzedi bu da 😅😅 Mısırın hiç bişey zararı yok ki
Sinemneset Deryaaa27 benim de ne güzel neler yiyorlar ben hayatta 51 kg 48 e düştüm ruhumu teslim ediyorum 😂😂😂
Aycalya Mervehatun ayyy daha iki üç gün önce yedim ilk defa ama şimdi canım çekti yesem mi ki hayır bu da başlayınca durduramadığın cinsten bitene kadar 😂Sonra yansın mide niye yedim diye sızlasın vicdan 🤔😁😁
__meczup__ Aycalya mide yanmasına iyi gelir diye okumuştum internette bulantı yaşarken yiyordum iyi geliyordu hem bulantima hem mide yanmama
Greyy90 Mervehatun dışarda satılanlar etsiz olduğu için o açıdan bir zararı yok ama en sağlıklısı tabi elde yapılanı 😊
Deryaaa27 Sinemneset bem hala aynı kilodayım 7+4 üz 😒 bu gidişle kesin zayıflıycam zorluyorum yemek için oda geri cıkıyor ve ben yerimden kalkamıyorum Allahım niye böyle oldum bilmiyorum 😭
__meczup__ Mervehatun bende bayılıyorum bence zararli değil yağsız yada az yağlı olursa cips yiyecegine onu yemen daha iyi bence ben öyle yapıyorum
RuzgarsMommy Deryaaa27 zorlamayın kilo almak için bende 10 oldum kilo almadım ilerki haftalarda nasilsa alcaksin