Kizlar benim ilk hamileliğim 2 sene önceydi 65 ile hamile kalıp 77 ile doğum haneye gitmistim. 2 gün sonra eve geldiğimde koşa koşa tartıya çıktım bide ne göreyim 73 kiloyum hani diyorlar ya dogum anında 10 kilo gider hayalim o tabi.😂 Neyse bu ugradigim hayal kırıklığı üzerine emzirme , duş , lohusa kani derken 5 gün sonra tartildigimda 68 de gördüm kendimi eee tabi geri kalan kilolar da zamanla 1 sene içinde 59 a kadar indim ve yavaş yavaş terkettiler beni ☺️ siz bebeğinizi düşünün inanın kilolar gidiyor şuan 16 +6 haftalık hamileyim 3 kilo almışım daha az kiloda hamile kaldım şükür ama inanın doğumdan 40 gün içinde bayagi bı toparlanıyorsunuz. Tek tavsiyem süt u bitek su yapar yedikleri izle ictiklerinize dikkat edin kilo hemen gidiyor ☺️☺️🥰