Zlyhkrt4 öncelikle hala hareket yok mu ne yaptın? İkincisi özele mi yoksa devlete mi gidiyorsun bilmiyorum ama özele gidiyorsan mutlaka doktorun sana numarası u vermiştir böyle seylerde ne olursa olsun içeceğin bitki çayını bile sor doktoruna bak bende 3 gündür hastayım ciğerlerimi üşütmüşüm İnan öksürmek hapşırmak iskence göğsüm parçalanıyor resmen bende Perşembe sağlık ocağıma gittim bana gebelikte zararı olmayan 4 ilaç verdi resimlerini kendi doktoruma attım kullanma sadece parol kullan ve bol sıvı tüket dedi. Bugün kontrolüm vardı geldim beni kbb ye yönlendirdi ordan 3 ilaç verdi gene sordum bunları kullanabilirsin dedi mesela bitki çaylarını iki bardaktan fazla içmeyeceksin dedi. Demek istediğim her şeyi sor başka doktorun değil senin kendi doktorunun söylediği önemli. Kendini hatırlar gebelik haftanı hatırlat sonra sorunu sor tavsiyem umarım her seyimiz yolunda gider rabbim yardımcımız olsun