snil o güne kdr hiç bi sıkıntım yoktu o gün yüzüm gözüm şiş uyandım derken regl olacakmışım gibi basınç derken her ihtimale karşı gideyim dedim duş aldım çıkınca sancı başladı merdivenleri bile kpederim indirdi o derece ki güçlü biriyimdir normalde
hastaneye girdim Dr muayene etmeden nstye gönderdi hafif sancı çıktı serum ve ilaç vermeye başladılar 5 serum bitişinde yerimde duramıyor fışkırırcasına kusuyor ve morarmıştım de falan gelmedi hiç hemşirelere söylediğim halde kızım kaburgama kdr çıkmıştı düz duramıyordum bel ve bacak ağrımdan nstde bile duramıyordum karnım dikdörtgen olmuştu kızım içimde resmen çırpınıyordu derken bi Dr karşımdan geçerken bilmem ne başlamış diye hemşirelere kozdı hemen alın dra hbr verin diye bende böyle gelişti He ameliyat öncesi son ultrason çekildi daha farklıydı karanlık ekran falan ordan korsana bakılıyormuş ama duramadım sonuç sezaryen ve sonrasında nöbetçi drum gelip hadi yine iyisiniz bi saat daha geçse ikinizi de kaybediyormuşuz demesiyle cinlerim tepeme çıktı neden dediğimde kordon kopmuş gerçekten dedi zehirlenmişiz bile öğlen 12 den akşam 10 a kdr