Merhaba anneler burda az cok bilirsiniz beni gebeligim ilk doneminden beri burdayim yorum yaptim bildigim konularda yardimci olmaya calisdim sizlere sizlerden de cok sey ogrendim simdi 3 gundur hastanede yatiyorum 36+4 buraya yaziyorum hem umut hemde sizden gene dua ve guzel seyler duymak korkutmak degil bebegim ilk ogrendigimde de kanamam olmusdu gene suan* makat gelisde * suyu az *kl 2.20 * ben hemofli hastasiyim (yani sulu kan kanama riksim cook) hemotoloji dokdoruyla beraber ve peeinatolokla takipdeydim * birde hemoridim var suan acayiip zorlayaan simdi 38 bekletip ins cunku sancilarimda cikdi mecburi sezaryan olcam ilk gebeligimi ogrendigimde de belli ama hep bi umut dedim bekledim bolemis nasip ve hala daha gebeligimde hep kusarak gecdi nekadar kotu gecsede zorlasada inadina iyi gecdi dedim isimi gormeye calisdim takmadim cunku benim sikayet etdigim ne varsa onu bile arayan anneler var biliyorum uzun oldu velhasil sormaknisdeniz ne varya veya yardimci olursanz sevunirim uzun oldu