Harvicell nefes darlığı,yutkunmada zorluk, öksürük, kusma gibi şikayetler olabilirmiş. Bebekken ortaya çıkabilir ergenliğe kadar da sürebilir dedi. Ergenliği de atlatirsa bidaha sorun yaşamazmış. Ama her hastada kendini göstermeyebilirmiş, belki de bu belirtilerin hiçbirini görmeden sağlıkla yaşayabilir dedi doktor. Hastaların %25i hiçbir belirti olmadan normal yaşamlarına devam ediyormuş. Size ne söylediler