Sinemhira ben sabah uykurken kasığımda birşey hissettim acı gibi sonra wcye gittim çıktıktan sonra hafif su geldi çamaşır suyuna benzer kokuda birşey biraz daha geldi sonra bacaklarımın arasindan aktı gitti ağrıyla gitmedim 4 cm acilmam vardı baktıklarında suni sancı verilmeden bacak egzersizleri yaptım gebe okulunda gösterilen hiç yatmadım sürekli dolandım en son tuvalette gibi oturdum sancım geldiğinde gaz kaciriyordum ebeyi cagardim geldi baktığında doğum başlamıştı 11;30da doğdu bol yürüyüş ve bacakları sağ ve sol egzersizi şeklinde iyi geliyor