aysemre67 ben uvolasyon testlerini her ay 3 yıl boyunca sürekli yaptım hatta artık psikolojim bozuldu doktorum bunları bırak bunlar sadece strese sokar çatladımı çatlamadımı kaç saat oldu sürekli kafada bunlar stres yapıyor ve daha zorlaştırıyor senin suan sağlıklı yapman gereken yumurta takibi yaptırmak zaten Çaltıcak duruma geldiğinde ovitrelle iğne veriyorlar ve sana saatine kadar şu saatte birlikte ol diyor doktor ve bambaşka bi heyecan yaşıyorsun bu şekilde doğru olanı suan ben testleri yıllar sonra yeni bıraktım hiç bir test yapmıyorum yumurta takibim yapıldı iğne oldum fakat tutmadı eşimin morfoloji 2 olduğu için benlik bişi değildi yani bu sebebten bu ay aşılama olacağım stres yapma bu çok önemli o testleri bırak hesap yapmayıda bırak doktorun takip yapmıyorsa değiştir bide ne kadarlık evlisin eğer yeniysen takip tapmamasıda normal canım hiçççç sıkıntı yapma