Eylulm_4820 bizde 7. Aya girdik isme yeni karar verdik. En başında tartıştık. Tutturdu ne koyarsak yanına annemin ismi olcak diye. Kavga kıyamet kaç aydır lafı açılmıyodu. Şimdi kendi açtı konuyu sonunda. Vazgeçmiş nolduysa. Nasipse Aybüke koycaz 💓☺️