SeFaKe Elif_sahra60 ben de sezaryen olmuştum 5sene oluyo o göbek dokuz ayda çıkıyo dokuz ayda da eski haline geliyo☺️Endişe etmeyin ama ben hiç korse takmadım 9 ayda tamamen indi ama. şimdi de 8aylık hamileyim bakalım bunda nasıl olacak
Elif_sahra60 gzm_42 biraz kaldıysa iyi zamanla gider o zaman bana o kadar korkunç anlatıldıki gltmez diye korkuyorum korse kullandınızmı
gzm_42 Elif_sahra60 fazla kullanmadım 1 ay kadar onda da cok sıkmadım be canım belki sıksaydım oda kalmazdı cnm ama o kdr tkmyorum gecer bklm yaa dogum yptktan sonra 15 kilo verdim bi 10 kilo daha versrm yeter karnimda gitmis olur😊