Bir sürü bilim adamı bu konuda araştırma yapmış ve bebeğe zararı olduğu tespit edilememiş. Bazı arkadaşlar da çok bilmiş gibi kesin ve net bir dille kana geçiyor demez mi... Ben 4. Ayımdayım Dr uma ne zaman boyatabilirim dedim beyazlarım çok çünkü, hemen dedi. Bundan önceki Dr um 24. Haftadan önce önermiyorum demişti. Her doktor farklı şeyler söylüyor. Dediğim gibi bilimsel bir doğruluk yok. Ben üç ay geçtikten sonra çok istenirse (amonyaksız boya ile)annenin psikolojisini etkiliyor ve Dr u da izin veriyor ise yapılması taraftarıyım.