Merhabalarr, ben de 4 hafta 5 günlük hamileyim. Perşembe günü öğrendim evde yaptığım testle. Sonra da kanda Beta 228 çıktı değerim. Yarın tekrar kan vericem beta için. Benim merak ettiğim adet ağrısı gbi hafif bi ağrınız var mı? Özellikle solumda hafif hafif böyle