Merhabalar, ilk gebeliğim 5+2de henüz hiç dr gitmemisken cok ypgun kanamam oldu kese duzensizmis. Serum aldim igne yaptilar ve progestan kullaniyorum. Bir hafta sonra yani 6+2de kontrole gittigimde hala kese duzensizdi dusuk tehlikesi devam ediyor diye bir igne daha yaptilar. Kan tahlilinde tsh 8 çıktı. Şu anda 6+6 haftaligiz iki gündür kahverengi lekelenmeler görüyorum. Dr bişey olmaz dedi ama tedirgin oldum. Bilgisi olan, başına gelen yada buna benzer bir olay duyan var mı?