Aysegnl51 Alışveriş yaptım bu siteden gerçekten güzel geldi ürünler çok beğendim ..Ama yikayacagim asıl ondan sonra tekrar yazarim size.Bence sipariş verebilirsiniz çokta hızlı geliyor ❤️
esmerozkan Aysegnl51 bende çoğu şeyini ordan aldım çok güzel geldi memnun kaldım özellikle tulumlar harika ya
Hacer_ikiz_gebe Aysegnl51 ben de nerdeyse çoğu koyafeti ordan aldım 30 derecede yıkandı ütülendi hiçte birşey olmadı cok güzel
Aysegnl51 Burciny bir de içine koymuşlar bı kağıt .üzerine yazmışlar yıkarken dikkat edin diye renkliler için colourmatik kullanın .beyazlar için kullanılan detarjani kullanmayın.
Burciny Aysegnl51 ben zeytinyağı sabunu aldım onları rendeledim elimde yıkadım renkli leri beyazları da başka bir gün yıkadım
gamzosgamzos Bende hemen hemen tum kiyafetleri ordan aldim ve yikayinca hic birsey olmadi bebisim 1 aylık ve hala kullaniyorum kac kerede yikadim renklerde solma bile olmadi
Burciny gamzosgamzos şu 0-3 -6 aylık kurbağa desenli şapkası kurbağa üstü beyaz kurbağa kafası var altı da kurbağalı yeşil beyaz takım muhakkak görmüşsündür 20 tl falandı sanırım hatta arılısı falan da vardı
Aysegnl51 Gktrkzbn2020 yikadiysan ve bı şey olmadıysa sevindim,🤩🤩 ben bir de pijamaları aldım yeni modeller var ya onları da baya beğendim
Aysegnl51 04052016mh evet şu şekilde Instagram'dan bakabilirsin.enucuzubebekmarket bitişik yazılıyor 😊