[silindi] Kizlar benim aklimi kurcalayan bir soru var simdi gogus ucunun olmamasi ne demek? Yani benim gogsumde soyle bakinca yok ama ufak dokunursam hemen gogus ucum belirginlesiyor bu benim emzirebilmem icin yeterlimi yoksa cocuk boyle ememezmi🤔
Tuba_41 [silindi] emzirebilirsin tabiki en kötü ihtimalle eczanelerde aparatlar mevcut onlardan destek alırsın canını sıkma bunun için Allah yardım eder
ElanrBlkc [silindi] canım benimkide seninki gibi bi dokunmada çıkıyo ve büyük yani başı bnce bebek tutar yoksa kızım aç kalıcak
tgbasltan [silindi] benimde öyleydi ama maleseff o ucla olmuyor cünkü bebek emince öyle bi uc cıkıyor ki asıl ucun öyle bısey oldugunu görüyosun😅 yavas yavas emzire emzire olucak veya pompayla sağdıgındada biraz cıkıp bebeğin emmesıyle iyice cıkıcak
ElanrBlkc [silindi] yok ya herşeyin bi çaresi var korkma canım. Önce sağma makinasıyla çekersin ucu çıkar sonra da bebişin ağzına dayadın mı bak nasıl çekiyo... Allah büyük aç kalmazlar 😁😁