Hanımlar Bebeğim 1300 gram olmuş sizce nasıl haftasına göre ?
arzu_glyprk bence gayet güzel
arzu_glyprk Aynıyız canım 😊🧿 1300 küsür gayet güzel 👍🏻
Tuba_41 gebelik şekeri var bende o yüzden bilemedim doktorda birşey söylemedi
arzu_glyprk bildiğim kadarıyla haftasıyla uyumlu kilosu gayet güzel
Tuba_41 teşekkür ederim canım🥰
arzu_glyprk rica ederim 🥰
Ozlm_k MaşAllah süper sağol canım 🧿