01rabiahmet Hanımlar hemüz 7 haftalık hamileyim akıntıyla karışık hafif kırmızı leke geldi sizce düşük tehdidi yüksek midir? Yoksa nadir de olsa bu hafif kanama akıntısı normal mi?
eminedgn 01rabiahmet Bende de var ayni durum doktor progestan fitil verdi kullanıyorum 2 gündür dün kesildi ama bugün tekrar gelmeye başladı kahverengi akıntı tarzında napcm bilmiyorum korkuyorum da
ilayse 01rabiahmet merhaba ilk zamanlarda yerleşme kanaması olabiliyor. Bende 8 haftalıkken yaşamıştım. Ama düşük tehlikesi de olabilir bana düşük olabilir demişlerdi. Zaten her hamilelikte ilk 3 ay dikkat edilmesi gereken düşüğün olabileceği bir zaman. Doktora git bi baksınlar bence.
Tuba_41 01rabiahmet ilk zamanlar çok daha önemli doktorunuzla iletişime geçin muhtemelen progestana başlatır burdan verilen önerilerin bi anlamı yok bence kanamanız varsa direk doktorla iletişime geçin haftanız yeni önemli bir durum bu .
ilayse eminedgn canım kahverengi içerde beklemiş kan oluyormuş. Yani kırmızı olmadıkça korkma. Bende progestan kullandım 2 ay. Çok şükür şimdi 14 haftalık olduk. Kendini yormaman yatman gerekiyor.yani ben öyle geçirdim 😊
01rabiahmet eminedgn hımm rabbim yardımcın olsun tez zamanda geçer inşallah. Benimkide kahverengi şeklinde geldi en başta ama nokta kadar küçük bugün de dediğim gibi sadece akıntıda kırmızı geldi
eminedgn ilayse sürekli yatıyorum zaten günlük 2 litre de su içiyorum içerdeki kahverengi akıntıyi atsın diye ama aklıma takılan su ilaçları kullanmama rağmen neden kesilmiyor yeniden başladı
01rabiahmet ilayse rabbim kucağınıza almayı nasip etsin küçük bebişi 🙏 evet kahverengi şeklinde geldi doğru gün için lavaboya girmedikçe gelmiyor bir kere gece uyurken gelmişti bir kerede lavabodayken akıntıyla düştü
ilayse eminedgn zamanla kesiliyor. Her bünye farklıdır. Benim 2 hafta sürmüştü. Hiç geçmeyecek zannediyordum. Zor bi süreç. Sabretmek gerekiyor. Yatıp dinlenmekten başka yapacak birşey yok
Gizalp Mutlaka doktora gidin ultrason da kontrol esip ilaç veriyor geçmesini beklemeyin kızlar önemlii
Semraaaaa 01rabiahmet kahverengi akıntı bendede geliyor ama sümük gibi aynı kıvamı doktora gittim kontrol etti dokror herhangi bir sorun yok dedi normal miş bu tarz akıntılar ne hap verdi ne birşey umarım herşey yolundadır .