Arkadaşlar öncelikle bu postu çok dikkat etmeniz için yazdım. 3 gün once kendi düzenli gittigim doktorum bebegimin ayağının hafif içe dönük olduğunu ama duruş seklinden kaynaklı oldugunu soyledi. Ama hamilelik psikolojisi ile ben cok korktum. 18+5 haftalik gebeyim bu arada. Baska doktordan bugun randevu aldım. Salak gibi de durumumu anlattim hemen bakti evet ayagi içe dönük dedi. Ki bunun teshisini sadece ayrıntılı ultrason ve perinatologlar verirmis. Sonra bize aminosentez yapalım dedi 3 bin lira civari tutar dedi. O an orda inansak hem bebeğimin hayatini tehlikeye atacaktim hrm de bosuna 3 bin liramiz gidecekti. Sonra hemen ilk bastaki doktoruma gittim. Kizdi bana brn sadece suphe ettim var demedim dedi. Ama sen bu stresle bebege zarar verceksin hemen perinatolog gorsun her yerine baksin bebegin dedi. Beni alaninda uzman bir perinatologa bin rica yer ayırtıp ayni gun ultrasona aldirdi ve sonuç bebegimin hic bir problemi yok ! Ayaklari düzgün down sendromunu düşündürecek tek bir bulgu bile yok. Zaten tarama testlerim hep temiz çıkmıştı. Denizlili hamileler merak ederse o paracı doktorun kim oldugunu özelden söylerim. Aman siz siz olun para için bir bebeğin hayatını riske atabilecek doktorlara inanmayın !