Kizlar üzerimi degistirirken farkettim kasik vajina da kaşık cizgisinin altında kocaman şişlik olmuş bebeğim 32. Haftada dönmüştü şuan 35+1 acaba bu bebeğin kafasinin kanala girdiğine mi işaret yürürken de normal yuruyemiyorum bacaklarımı aça aça yürümek zorunda kalıyorum ??? Bilgisi olan var mı ???