Çoğunluğunuz yapma demiş bende yapmıcam o zaman kızlar beklicem artık napalım 1 hafta daha geçsin ayın 29u evlilik yıl dönümümüz o yüzden erkenden yapıp süpriz yapmak istemiştim şimdi 2 3 gün kala yapıcam bakalım burada bebek isteyen herkese allah nasip etsin inş olurda hamileysem burada paylaşacağım moral bozmak yok stres yapmayın herse cevaplarından dolayı çok teşekkürler