Merhaba ben 34+2 hamileyim. Dünden beri karın ağrısı ile uğraşıyorum göğsümün altından inen bi agri ayrıca ishal olmuşum. Bugün de rahmimde once agrilar belirdi 8 dakika ara ile 2 veya 3 defa agri girdi simdi ise rahmimde batma hissi var ama aman aman diyecek bir agri degil. Ama durmuyor ağrısı. Akıntımda arttı. Yalancı sancı dedikleri böyle bir sey mi acaba ??