Selam hanımlar 30+1 haftalık gebeyim bugün kontrolüm vardı 1591 Gr 41 cm olmuş oğlum elhamdülillah herseyimiz iyi ama doktorum birşey söyledi "sen hiç süt icmiyorsun heralde suyun grileşmiş dedi. Neyyy hergün süt içerim ben nasıl yani noluyor grilesince dedim önemli birşey değil suyun gayet iyi" dedi o arada ölçüm yazdırırken unuttum neden grilesir diye sormayı. Ama aklıma takıldı şimdi. Neden suyum gri ? Böyle bişey yaşayan oldu mu ?