Tbberk 21 haftalik hamileyim. Dun geceden beri sag gogsum cok aciyor. Ustune yatarken fln. Niye boyle oldu birden
cansuece Tbberk 16haftam bitti benimde birden acıyor bazen yürürken de acıyor.damarlardan büyüdüğünden olabilir diye düşünüyorum
Tbberk cansuece bilmiyorum ki canim epeydir goguslerimde hassasiyet yoktu. Dun geceden beri cok aciyor. Benim bide goguslerimdeki damarlar dha belirginlesti hamile oldugumdan beri. Seninde oyle mi
cansuece Tbberk benim hafta olarak senden daha gerideyim ama göğüsüm küçüktü hamilelikte büyüdü ve şuanki durumu damarları mor rengi anlaşılıyor.ayrıca yatarken acıdığında zaten sol tarafa yatıp sol göğsümü düzeltip acımayacağı şekilde yatıyorum 😊
cansuece Tbberk hamilelikte olabiliyor işte kimin erken kimin geç.yapımıza göre😊alışmak lazım acıya dimi 🤰