Asrinayaz üşutmüşsündür canm sancı degil o bende 34+6 oldum bugün dışarı çıkınca soğuğa yollarda kıvranıyorum resmen sağ kasik agrimdan bu bana bekarken de olurdu hamilelikte üzerine bir de İdrar yolu enfeksiyonu oldu daha beter hale geldim o ağrıya bakınca insan kesin ben doğuruyorum doğum böyle başlıyor heralde diyor