Selam kızlar bugün sabah 10:15te lavaboya gitmiştim peçeteye kanlı pembemsi akıntı geldi bi saat sonra falan bi daha gittim yine geldi sonra bi daha gelmedi doktora yazdık gelin muayene edelim telaşlanacak bişey değil dedi ama gitmek istemedim tamam olduğunuz yerde nst çektirip sonucu bana atın dedi kasıklarım az az kasılıyor gibi sizce doğuruyor muyum veya ne zamana doğururum lütfen bana dua edin 😍😍😍😭