40+4 haftaligim suan 1 hafta once kontrole gittim nstye girdim doktorum bakti hic dogum belirtisi yok.
Bana gec dollenme olmus olabilir suan 38 haftaliga uygunsun dedi moralim cok bozuldu bi anda hoop 1 bucuk hafta geriledim.
Bir hafta sonra tekrar gel insaAllah kendi sancinla dogum yaparsin dedi.
Durumumu ebem ile gorustum.bana baska bir doktorada gorun dedi o gün icinde biraz sancim vardi baska hastaneye gittim gidene kadar samcim kaldi acilden girdim nstye aldilar orda ebe ufak ufak duzenli sancin var alttan muayene edecegini soyledi catala ciktim muayene etti acikligin yok ama yumusamaya baslamis dedi acikligim olmadigi icin ewe gonderdiler iki gun oldu dogum belirtim yok nasil dogurabilirim ne yapabilirim samcim veya acikligim olmasi icin