Babyone Kızlar doktorunuzun yazdıgı ısımlerı yazar mısnz ? Benm doktorumun yazdıgı depoda olmuyo hep doktorunuzun recete olarak yazdıgı ısımlerı yazarsanz bende doktoruma danısıp kullanacagm
Senyorita Babyone 33 haftalığım regenesis max kullanıyorum içerisinde 30 adet var 65 e alıyorum eczaneden.
Zeyzey33 Regenesis omega Vita mineral benım doktorumda bana bunu yazdı ücretli ama ben çok memnunum yedigimi cıkarmama rağmen bebeğim haftasindan önde kilo ve boy olarak
Nvn00 Zeyzey33 bende regenesis max kullanıyorum 13 haftaligim. Sizin doktor ek olarak başka bişey verdi mi acaba
Ebrubera Babyone innate 30 adet 55 ₺ omega 3 folik asiti de ordan almıştım gebeliğin sonuna kadar kullanıcam. Balık hayatımda hiç yok çünkü
Eymenkerem New Life in Efa mom ürününü kullaniyorum omega 3 ve bütün vitaminler tek kapsülde çok memnunum. Fiyatı 84 tl.
Ayzynp Voonka krill oil 32 tablet 120 tl ye alıyorum eczaneden belki internette daha ucuza temin edebilirsiniz ne kokusu ne rahatsız edici bir tadı var ve diğer balık yağlarına göre daha besleyici olduğunu söyledi doktorum isterseniz sizde bir araştırın 😊