Esma___korpinar Kizlar doğum belirtisi degilfir dimi iki haftadir sag bel bitimimin sonu sanki kopucak egildigimde nefesim kesiliyor dün borek yaptim ondan onceki gunlerdede secadde yapiyotum oturdugum yerde ama aklim cikiyo oturdugum yerdede kalcam batiyor yardım edin 😥😥😥
Busratamer Esma___korpinar aynı sorunu bende yaşadım 29. Haftamda erken doğum riskimin olduğunu soylemişti doktorum ama ilaç iğne falan kullandım gecen hafta doktora gittiğimizde sorun olmadığını soylemişti şuan 35 haftalığız canını sıkma hic bişey olmaz Allahını izniyle dua et ben oyle yaptım cok stres yapmıstım yüzüm dudaklarım hep yara oldu stresten sakın sen stres yapıp moralini bozma Rabbim büyük
Melekss Ayrıca doğum sancısı sadece bel ağrısyla başlamaz doğum sancısı düzenlidir dinlendiğin zamanda ağrı geçmez canım korkma kramp bunlar dedğğim gbi magnezyum iyi gelir.
Mekamu Son muayenede doktor kontrol etti mi erken doğum riskini? Benim de belimde aşırı ağrı var 27 deyim. Ama doktor risk yok, ağrı normal dedi. Hiç de bir ilaç vermedi, yürüyüşe devam dedi.
Esma___korpinar Mekamu hyr hersey normal dedi 31 ocakta yeniden gidicem cocuk bel agrisi yapar diyolar ama oyle agir bi bebekte degiliz 4 gun once 778 gramdik
Mekamu Esma___korpinar belki de bebeğin olduğu yerden dolayıdır bak ben de hiç oturamıyorum ağrıdan doktor yine de birşey yok dedi. Bence doktor birşey demediği sürece ilaç vs kullanma.
Melekss Magnezyumu zaten kadın doğum doktoru öneriyor suda eritilip içilen ilaç magnezyum takviyesi yani benim 3. Gebeliğim kramp tarzı ağrılar için veriliyor bir zararıda yok ayrıca.ben 2. Gebeliğimde kullandım çok kramplarım vardı bundada kullanıyorum yinede kendin bilirsin tabi ki.eczaneden de alabilirsin evet