Selam herkese, insülin direncim vardı ama sorun yoktu, bugün doktor bebeğin çok iri olduğunu ve 1 ay önden gittiğini söyledi. Endoktrin doktoru ile anlaşarak şeker yüklemesi yaptık ve yüksek çıktı. İnsüline başladık. Kan ölçüm cihazı ile insülin iğnesi takibine başladık. Korkuyorum bebeğime bir şey olur mu? 10 yılın sonunda kavuşmama az kaldı ama bir de öyle sıkıntı çıkınca moralim bozuldu var mı benim gibi olup düzene giren bebeğinin ölçüleri.