Merhaba kızlar 10+3 haftalık gebeyim geçen instada bir kadın doğumun sayfasında gebelerin jelibon yemesini sağlıklı atıştırmalık olarak belirtmiş e banada gün doğdu ztn çok seviyorm onu görünce haribo aldım sonra içim raht etmedi google da araştırdım bir çok şey yazıyor bilemedim siz ne diyorsunuz bu konuda?