Susamvemom kuzum ben şubat ayında kurtaj oldum 45. Gunden sonra adet oldum ve bazı doktorlar 45 gün içinde yada 50 gün içinde olmasanız gelin diyorlar yanı sıkıntı yapma kötü düşünüp kötüyü çağırma sonuçta doktora daha gitmemişsin etrafındakıler böyle bişey olduğunu nerden bilcek sıkıntı yapma canım zaten doktorada gidicekmişsin